tehranservic tehranservic .

tehranservic

نصب كولر گازي

نصب كولر گازي يا نصب اسپيلت، به خصوص در فصول گرم سال، يكي از پردرخواست‌ترين خدمات سرمايشي است؛ البته پيشنهاد مي‌كنيم با توجه به افزايش نسبي هزينه نصب كولر گازي در روزهاي گرم سال، پيش از آغاز فصول بهار و تابستان، اقدام به نصب كولر گازي يا همان اسپيلت كنيد؛همچنين در انتخاب نصاب كولر گازي، دقت لازم را كنيد تا فردي متخصص و مجرب، براي انجام اين كار، نزد شما آيد.
مجموعه تهران سرويس با كادري مجرب و با تجربه اماده خدمت رساني در سراسر استان تهران در حيطه ي كولرگازي، سرويس كولرگازي، تعميرات كولرگازي، نصب كولر گازي در تهران، خدمات كولرگازي، لوله كشي كولرگازي، و كليه امور مربوط به كولرگازي در كليه ي برندها با ارزان ترين قيمت و سرويس دهي در محل مي باشد.

 

انواع كولر گازي

كولر گازي پنجره اي

از ابتدايي ترين نوع كولر گازي ميتوان به كولر گازي پنجره اي اشاره كرد. كه در اين نوع از كولرهاي گازي همه اجزاي در يك قسمت به صورت يكپارچه قرار دارند. كولرهاي پنجره اي داراي برق مصرفي تكفاز مي باشند. بهتر است كه برق مصرفي كولرهاي پنجره را از پريز معمولي داخل منزل يا محل كار تامين نكرد و برق ان را از كنتور به صورت مجزا تهيه كرد . قسمتي از سيستم كه هواي كمپرسور از آن خارج ميشود بايد در بيرون محيط قرار داشته باشد از همين رو اكثرا در ورودي پنجره ها نصب ميگردد. و به عنوان كولر گازي پنجره اي شناخته شده است.

كولر گازي پرتابل

اين مدل كولر گازي براي فضاهاي كوچك اجاره اي يا استفاده موقت حدود 20 الي 30 متر مربع حداكثركاربرد داشته و چون داراي چرخ مي باشند قابل حمل هستند. و اين نوع كولرها در اماكني كه امكان نصب اسپليت ها يا مدل پنجره اي وجود ندارد اين كولر گازي گزينه خوبي است كولرهاي گازي جديد پرتابل بدون نياز به نصب با قابليت حمل آسان و ظاهري بسيار شيك و زيبا, مناسب براي فضاهاي كوچك طراحي گرديده است. اين نوع كولر گازي ها نيز به صورت يك تكه مانند كولر پنجره اي ميباشند و همه اجزاي آن در يك قسمت هستند. با اين تفاوت كه اين كولر ها قابل جابه جايي وحمل ميباشند و هواي كندانسور به وسيله يك لوله خارج شده و احتياج به محيط باز ندارد. از همين رو بيشتر براي كانكس ها و اتاقك هاي كوچك مورد استفاده قرار ميگيرند.

كولرگازي اسپليت

در اين نوع از كولرها اجزاي تشكيل دهنده به صورت يكپارچه و يك تكه نميباشند. اين كولر ها از دو قسمت تشكيل شده اند: پنل داخلي پنل بيروني يا همان كمپرسور در اين نوع ازكولرهاي گازي كمپرسور در فضاي بيرون قرار گرفته و به راحتي هواي گرم از آن خارج ميشود و هم چنين صداي كمپرسور در فضاي داخلي راه پيدا نميكند. اسپليت ها خود داراي انواع مختلفي ميباشند، كه در ادامه انواع آن را ذكر مي كنيم:
انواع اسپيلت
1- اسپليت هاي ديواري: اين نوع اسپليت ها داري يك پنل داخلي ديواري و يك پنل بيروني ميباشند كه ظرفيت آنها حداقل 9000 و حداكثر 36000 ميباشند.
2- اسپليت سقفي زميني: اين نوع اسپليت دراي پنل داخلي ميباشد كه هم به سقف متصل ميگردد و هم ميتوان آن را بر روي زمين به صورت خوابيده قرار داد .
3- اسپليت ايستاده: در اين نوع اسپليت پنل داخلي بزرگ تر با ظرفيت بالاي 36000 ميباشد و به علت پرتاب بالاي باد آن و سرمايش و گرمايش بالاي آن براي فضاهاي بزرگ مانند رستوران , مساجد , سالن هاي اجتماع و …… مناسب ميباشد.
4- اسپليت سقفي ديواري: در اسپليت هاي ديواري پنل به هيچ وجه نبايد به سقف چسبيده باشد اما در اين نوع از اسپليت ها به دليل اريب بودن دريچه باد آن پنل را هم ميتوان به سقف متصل كرد و هم ميتوان به ديوار وصل كرد.
5- داكت اسپليت : در اين نوع از اسپليت ها ميتوان از يك كمپرسور با چندين پنل استفاده كرد. براي نصب اين نوع اسپليت ساختمان شما بايد كانال كشي شده باشد و پنل در داخل سقف كاذب جاي گذاري ميشود. مزيت اين سيستم اشغال نكردن فضا و استفاده از يك كمپرسور براي يك واحد ميباشد.
6- اسپليت كاستي: اسپليت هاي كاستي بيشتر كاربري تجاري و اداري داشته. پنل داخلي در سقف كاذب تعبيه شده و داراي يك دريچه در وسط ميباشد كه در چهار سمت آن چهار دريچه ديگر وجود داشته كه دريچه وسط هوا را گرفته و چهار دريچه كناري هواي خنك را به محيز باز ميگردانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۶:۴۵ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (1)

سرويس كولر گازي

 سرويس كولر گازي
براي طول عمر بيشتر سرويس كولر گازي خود را به صورت دوره اي انجام دهيد.مسائلي از قبيل تعويض قطعات، شارژ گاز كولر و ديگر مواردي از اين دست كه براي هر دستگاه كولر گازي ممكن است پيش بيايد در سرويس دوره اي برطرف شده و نياز به هزينه هاي احتمالي در آينده را كاهش خواهد داد.

سرويس كولر گازي
 
در ادامه نكات مربوط به سرويس و استفاده صحيح از كولر گازي را از زبان تعميركار متخصص تعميرات كولر گازي را برايتان جمع آوري كرده ايم تا با رعايت آن ها نيازي به تعميرات پيدا نكنيد:

هنگام استفاده از كولرگازي پنجره ها را با پرده يا برچسب بپوشانيد.

دستگاه خود را حتي الامكان ساليانه سرويس نماييد.

اتاق خوابها را از 25 درجه سانتي گراد خنك تر نكنيد.

جهت افزايش بازدهي ميتواني كمپرسور خود را تبديل به احسن نماييد.

هنگاميكه از كولرگازي استفاده ميكنيد ، از دستگاههاي رطوبتگير استفاده ننماييد.

يا استفاده از كاهش دماي ترموستات از 3 الي 5 درصد در مصرف برق صرفه جويي نماييد.

هنگام تابستان جهت رضايت از سرماي مطلوب تا آنجا كه ميتوانيد از وسايل گازسوز ، لامپ و … در زماني كه هوا خنكتر است و نيازي به كولرگازي نداريد استفاده نماييد.

اطراف كولرگازي را به درستي درزگيري نماييد و از قرار دادن اسپيلت در معرض نور خورشيد بپرهيزيد.
سرويس كولر هاي گازي شامل:

1-شستشوي دستگاه كه شامل شستشوي پنل داخلي و خارجي ميشود :

در حقيقت كولر‌هاي گازي هدفشان تهويه مطبوع هواي محيط است.

پس وقتي هواي گرم وارد دستگاه مي‌شود ممكن است داراي گرد و غبار نيز باشد چرا كه محيط در حالت اوليه ضدعفوني و تميز نيست.

پس فيلترهاي دستگاه براي تهويه فضاي ساختمان گرد و غبار را جذب خود مي‌كنند.

وقتي فيلترها بعد از مدتي تعويض نشود در گام اول براي سلامتي شما مشكلاتي پيش مي‌آيد كه نمي‌توان به بيماري آلرژي و تنگي تنفس اشاره كرد.

همچنين با تعويض نكردن فيلتر كولر گازي دستگاه به مصرف برق زيادي احتياج دارد چرا كه به دستگاه فشار زيادي وارد شده است.

پس تا الآن مي‌توان اين نتيجه را گرفت كه با شستشوي فيلتر دستگاه مصرف انرژي كولر گازي را كاهش داده ايد.سلامت افراد خانواده نيز ديگر مزيتي است كه شما با سرويس دهي كولر گازي به آن اهميت داده ايد.

اما اين پايان كار نيست و با سرويس كولر گازي عمر دستگاه نيز افزايش پيدا مي‌كند.چرا كه دستگاه وقتي فشار زيادي را متحمل شود و وقتي ورودي دستگاه به خاطر گرد و غبار كثيف باشد به موتور كولر گازي صدمه اي زياد وارد مي‌شود.هنگامي‌كه شما در دوره‌هاي كوتاه مدت سرويس كولر گازي را انجام دهيد در حقيقت به موتور دستگاه كمتر صدمه مي‌زنيد و عمر كولر گازي افزايش پيدا مي‌كند.

در مجموع سرويس كولر گازي باعث:
-رعايت اصول بهداشتي

-بالا بردن عمر مفيد دستگاه

-كاهش ميزان مصرف برق

-بهره وري بيشتر دستگاه خواهد شد

2-بازرسي ميزان گاز دستگاه در سرويس كولر گازي :

شارژ گاز كولر گازي، از جمله موارد مهم به هنگام سرويس كولر است. شارژ كولر، قبل از آمدن فصل گرما به شدت توصيه مي شود؛ چرا كه ممكن است در اوج گرما به دليل نداشتن شارژ گاز، كولر نتواند به فعاليتش ادامه بدهد شارژ گاز كولر گازي باعث:

افزايش طول عمر كمپرسور

افزايش راندمان دستگاه

كاهش ميزان مصرف برق در دستگاه ميشود

محموعه ي تهران سرويس با كادري مجرب براي سرويس كولر گازي در خدمت شماست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۰:۴۶ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

معرفي كولر هاي گازي كم مصرف

كم مصرف ترين كولر هاي گازي

كولر گازي و اسپيلت همواره يكي از برترين لوازم خانگي و مهم ترين عنصر براي آرامش اعضاي خانواده ها و كاركنان در محيط هاي كاري است؛ بنابراين انتخاب برند و مدل مناسبي از كولر گازي همواره مي تواند مهمترين انتخاب در خريد اين كالا باشد.
قدم گذاشتن به يك اتاق خنك با هواي تازه پس از گذراندن يك روز طولاني در هواي گرم مردادماه به‌راستي لذت فراواني دارد. همه ما اين احساس را دوست داريم بااين‌حال قيمت انرژي هر سال بالاتر مي‌رود و نياز به كولرگازي كم‌مصرف بيش از گذشته احساس مي‌شود.
مهم‌ترين موضوعي كه خريداران را هنگام خريد كولر گازي دچار شك و ترديد مي كند اين است كه از ميان ده‌ها مارك و برند، كدام يك را انتخاب كنند كه به نفعشان باشد.
در اين مقاله مي خواهم شما را با بهترين كولر گازي ها كه در ايران جز موفق ترين ها و پر فروش ترين برندها هستند آشنا كنيم.
نصب كولر گازي تعميرات كولر گازي و سرويس كولر گازي خود را به متخصصين تهران سرويس بسپاريد

در اين مقاله به معرفي كولر هاي گازي كم مصرف ميپردازيم

كولر گازي اجنرال OGENERAL
در صدر جدول بهترين كولر گازي و پرفروش ترين برندهاي كولر گازي ها همچون سال هاي گذشته كولر گازي اجنرال وجود دارد.اين نوع برند كولر گازي به علت داشتن رده مصرف انرژي A++ نيز به عنوان كم مصرف ترين كولر گازي جهان ناميده مي شود.يكي ديگر از ويژگي هاي اين نوع كولر داشتن استحكام قطعات و موتور كم صدا است.
كولر گازي اجنرال در شرايط گرمسيري داراي مقاومت بسيار زيادي است و به علت تنوع زيادي كه دارد متناسب با همه سليقه ها در مدل و طرح ها و ظرفيت هاي مختلف است. پس امكان انتخاب بيشتري را به شما مي دهد و شما به راحتي مي توانيد خريد كولر گازي خود را انجام دهيد و بهترين كولر گازي در بازار را بخريد.
كولر گازي گري GREE
در رديف دوم ليست بهترين كولر گازي ها كولر گازي گري وجود دارد. بزركترين و تخصصي ترين شركت توليد سيستم تهويه مطبوع در جهان شركت گري مي باشد كه در سال ۱۹۹۱ تاسيس شد. گري يكي از شركت هاي است كه به طور عمده كولر گازي مورد نياز بازار ايران و جهان را تامين مي كند.
از ويژگي هاي منحصر به فرد اين سيستم كه باعث شده يكي از بهترين كولر گازي ها در ايران شناخته شود اين است كه داراي تنوع هاي بسيار زيادي مي باشد. بدنه كولر داراي استحكام زيادي دارد، مصرف برق كمي دارد، توليد سرمايش و گرمايش فوق العاده اي دارد و با محيط بسيار سازگاري پيدا مي كند و همچنين پنل هاي داخلي بسيار كم حجم بوده و فضاي كمتري را اشغال مي كند.
بيشترين مكان هايي كه از كولر گازي گري استفاده مي كنند پاساژ ها، بازارهاي سر پوشيده، اماكن عمومي، رستوران ها و فروش گاه هاي بزرگ مي باشد.
كولر گازي جنرال GENERAL
كولر گازي جنرال طرح لبخند جزء سومين ليست بهترين كولر گازي و پرفروش ترين برند هاي كولر گازي در ايران قرار دارد و يكي از شناخته ترين نوع كولر ها مي باشد. موتور كولر گازي جنرال از موتور توشيبا ساخت كشور تايلند بهره برده است.
سطح مصرف انرژي آن نوع B است. يكي از ويژگي هاي آن كه باعث شده طرفداران زيادي پيدا كند قيمت پايين و مناسب است. اگر خرابي هاي رايج كولر گازي اجنرال را بدانيد شما را در انتخاب ياري مي كند.
كولر گازي ال جي LG
و در چهارمين رديف پرفروش و بهترين كولرگازي ها، كولر گازي ال جي قرار دارد. كولر گازي ال جي عرضه نسل جديد كولرهاي گازي اينوتر است كه با كاهش چشم گير ۷۳ درصدي انرژي راهي نو در مصرف بهينه انرژي گشوده است.
كولر گازي اسپليت ال جي قابل اطمينان و راه حلي دائمي براي تامين سرمايش و گرمايش خانه يا محل كار شما هستند. سيستم‌هاي اسپليت ال جي با موتور قدرتمند خود كارايي بالايي را در كنار مصرف بهينه انرژي دارند.
كولر گازي سامسونگ SAMAUNG
سامسونگ، يكي از بزرگترين شركت‌هاي خوشه‌اي در كره جنوبي و يك شركت چندمليتي است كه از تعداد زيادي شركت تابعه و زيرمجموعه تشكيل شده‌است.
كولر گازي سامسونگ، با طراحي منحصر به فرد و صنعتي و با بهره گيري از بروز ترين فناوري هاي دنيا، به عنوان محصولاتي پرفروش و قابل اعتماد در بازار ايران تبديل شده اند و عرضه مدل هاي متفاوت و متنوع به همراه گارانتي و خدمات پس از فروش مطلوب شركت سام سرويس كولرهاي گازي سامسونگ، باعث شده مصرف كننده ايراني استقبال گسترده اي از اين محصولات داشته باشند.
با اطلاع از خرابي هاي رايج كولر گازي سامسونگ و نظرات كاربران درباره اين دستگاه، انتخاب خوبي خواهيد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۳:۲۸ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي

نصب كولر گازي يا نصب اسپيلت، به خصوص در فصول گرم سال، يكي از پردرخواست‌ترين خدمات سرمايشي است؛ البته پيشنهاد مي‌كنيم با توجه به افزايش نسبي هزينه نصب كولر گازي در روزهاي گرم سال، پيش از آغاز فصول بهار و تابستان، اقدام به نصب كولر گازي يا همان اسپيلت كنيد؛همچنين در انتخاب نصاب كولر گازي و تعمير كولر گازي در تهران خود ، دقت لازم را كنيد تا فردي متخصص و مجرب، براي انجام اين كار، نزد شما آيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۶:۴۱ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج

پكيج چيست؟
در جواب به سوال پكيج چيست بايد بگويم كه پكيج به نوعي سيستم گرمايشي گفته مي‌شود كه امروزه جايگزين موتور خانه‌ها شده اند. پكيج‌ها در دو نوع زميني و ديواري مي‌باشند.
در گذشته براي گرمايش منازل با شوفاژ و رادياتور از موتور خانه استفاده مي‌كردند كه موتور خانه علاوه بر هزينه بالا به مكان جداگانه اي از جمله يك اتاق يا انبار نياز داشت و محيط زيادي را اشغال مي‌كرد.
امروزه براي استفاده از شوفاژ يا رادياتور از پكيج استفاده مي كنند در جواب پكيج چيست بهتر است بگويم كه نوعي سيستم گرمايشي بسيار پر كاربرد و پرطرفدار است كه باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنين آبگرمكن در منزل شما شدند.
از پكيج براي گرمايش به وسيله شوفاژ‌ها، فن كوئل‌ها، رادياتور قرنيزي، گرما از كف و به طور كلي سيستم گرمايشي‌هايي كه با آب گرم محيط را گرم مي‌كنند استفاده مي‌شود.
براي نصب تعمير پكيج در تهران و سرويس پكيج از سرويسكاران مجرب تهران سرويس كمك بگيريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۵:۳۳ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)