tehranservic tehranservic .

tehranservic

اورلود كولر گازي

اورلود چيست
اورلود يا OLP كه مخففاورلود چيست
اورلود يا OLP كه مخفف كلمه (overload Protector) به معناي محافظ اضافه‌بار است، قطعه ايست كه در بسياري از لوازم خانگي الكترونيكي براي جلوگيري از آسيب به آن‌ها، سوختن و خطرات احتمالي پيش‌بيني‌ نشده تعبيه مي گردد.
متخخصان تهران سرويس براي رفع مشكل اورلود كولر گازي شما آماده كمك به شما تهرانياي عزيز ميباشد. كلمه (overload Protector) به معناي محافظ اضافه‌بار است، قطعه ايست كه در بسياري از لوازم خانگي الكترونيكي براي جلوگيري از آسيب به آن‌ها، سوختن و خطرات احتمالي پيش‌بيني‌ نشده تعبيه مي گردد.
متخخصان تهران سرويس براورلود چيست
اورلود يا OLP كه مخفف كلمه (overload Protector) به معناي محافظ اضافه‌بار است، قطعه ايست كه در بسياري از لوازم خانگي الكترونيكي براي جلوگيري از آسيب به آن‌ها، سوختن و خطرات احتمالي پيش‌بيني‌ نشده تعبيه مي گردد.
متخخصان تهران سرويس براي رفع مشكل اورلود كولر گازي شما آماده كمك به شما تهرانياي عزيز ميباشد.اي رفع مشكل اورلود كولر گازي شما آماده كمك به شما تهرانياي عزيز ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۴:۳۳ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

طريقه جمع كردن گاز كولر گازي

در هنگام جابه جايي كولر گازي و انتقال آن به مكان جديد يكي از مواردي كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد جمع كردن گاز كولر گازي است .در اين مقاله ميخواهيم به طريقه جمع كردن گاز كولر گازي بپردازيم ،با تهران سرويس همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۷:۴۷ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

نحوه تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي

امروزه با وجود تحريم ها و كمبود كالاي اصلي مصرف كنندگان براي خريد كالاي اصلي و با كيفيت دچار مشكل شده اند .يكي از اين وسايل كه به مقدار بسيارامروزه با وجود تحريم ها و كمبود كالاي اصلي مصرف كنندگان براي خريد كالاي اصلي و با كيفيت دچار مشكل شده اند .يكي از امروزه با وجود تحريم ها و كمبود كالاي اصلي مصرف كنندگان براي خريد كالاي اصلي و با كيفيت دچار مشكل شده اند .يكي از اين وسايل كه به مقدار بسيار زيادي كالاي قاچاق و بي كيفيت از ان وارد كشور شده و چه بسا بسياري ز انها تقلبي باشد كولر گازي است.در اين مقاله ميخواهيم تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي را آموزش دهيم با تهران سرويس همراه باشيد.اين وسايل كه به مقدار بسيار زيادي كالاي قاچاق و بي كيفيت از ان وارد كشور شده و چه بسا بسياري ز انها تقلبي باشد كولر گازي است.در اين مقاله ميخواهيم تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي را آموزش دهيم با تهران سرويس همراه باشيد. زيادي كالاي قاچاق و بي كيفيت از ان وارد كشور شده و چه بسا بسياري ز انها تقلبي باشد كولر گازي است.در اين مقاله ميخواهيم تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي را آموزش دهيم با تهران سرويس همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۱:۲۲ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت يخ زدن كولر گازي

 


يكي از مشكلات رايج در هنگام استفاده از كولر گازي يخ زدن كولر گازي است،اين مشكل در قسمت هاي مختلف كولر گازي ممكن است بوجود آيد.
در اين مقاله به بررسي علت يخ زدگي كولر گازي خواهيم پرداخت با تهران سرويس همراه شويد.

قسمت هايي كه احتمال يخ‌زدگي و برفك زدن آن‌ها وجود دارد:
-يخ زدن پنل داخلي كولر گازي
-برفك زدن پنل خارجي كولر گازي
-لوله بزرگ و كوچك اسپيلت (يخ زدن لوله برگشت كولر اسپليت)
-يخ‌زدگي لوله كوچك اسپيلت
-برفك زدن كنداسور كولر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۶:۲۹ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي اجنرال

همه چيز درباره كولر گازي پر طرفدار اجنرال:

امروزه برند اجنرال در صنعت تهويه ايران از جمله برندهاي بسيار پرطرفدار و پر فروش ميباشد.كولر گازي اجنرال ساخت كشور ژاپن است. اما زماني كه قصد خريد آن را پيدا كنيد، خواهيد ديد كه روي آن نوشته شده كه ساخت كشور تايلند هست. شايد در ابتدا تصور كنيد كه اين مدل تقلبي است. اما اصلا اينطور نيست. يكي از مراكز تحقيقات مهم شركت اجنرال در تايلند قرار گرفته و تمام كولرهاي گازي آن در اين كشور اسمبل مي‌شوند. در اصل تمام قطعات كولرگازي اجنرال در كشور ژاپن ساخته شده و مونتاژ يا همان اسمبل آن در كشور تايلند انجام مي‌شود تا هزينه توليد كاهش پيدا كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۴۳ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

سرويس كولر گازي

سرويس كولر گازي
براي طول عمر بيشتر سرويس كولر گازي خود را به صورت دوره اي انجام دهيد.مسائلي از قبيل تعويض قطعات، شارژ گاز كولر و ديگر مواردي از اين دست كه براي هر دستگاه كولر گازي ممكن است پيش بيايد در سرويس دوره اي برطرف شده و نياز به هزينه هاي احتمالي در آينده را كاهش خواهد داد.

سرويس كولر گازي
 

در ادامه نكات مربوط به سرويس و استفاده صحيح از كولر گازي را از زبان تعميركار متخصص تعميرات كولر گازي را برايتان جمع آوري كرده ايم تا با رعايت آن ها نيازي به تعميرات پيدا نكنيد:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۴۳ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج

پكيج چيست؟
در جواب به سوال پكيج چيست بايد بگويم كه پكيج به نوعي سيستم گرمايشي گفته مي‌شود كه امروزه جايگزين موتور خانه‌ها شده اند. پكيج‌ها در دو نوع زميني و ديواري مي‌باشند.
در گذشته براي گرمايش منازل با شوفاژ و رادياتور از موتور خانه استفاده مي‌كردند كه موتور خانه علاوه بر هزينه بالا به مكان جداگانه اي از جمله يك اتاق يا انبار نياز داشت و محيط زيادي را اشغال مي‌كرد.
امروزه براي استفاده از شوفاژ يا رادياتور از پكيج استفاده مي كنند در جواب پكيج چيست بهتر است بگويم كه نوعي سيستم گرمايشي بسيار پر كاربرد و پرطرفدار است كه باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنين آبگرمكن در منزل شما شدند.
از پكيج براي گرمايش به وسيله شوفاژ‌ها، فن كوئل‌ها، رادياتور قرنيزي، گرما از كف و به طور كلي سيستم گرمايشي‌هايي كه با آب گرم محيط را گرم مي‌كنند استفاده مي‌شود.
براي نصب تعمير پكيج در تهران و سرويس پكيج از سرويسكاران مجرب تهران سرويس كمك بگيريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۵۱ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج ايران رادياتور

تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج ايران رادياتور ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج ايران رادياتور سرويس پكيج ايران رادياتو در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج ايران رادياتور شما را برطرف كنند.
توليد محصولات ايران رادياتور در انواع ديواري و زميني از سال 1383 آغاز گرديد.
تعميرات محصولات شركت ايران رادياتور در انواع مختلف گازي، ديواري و زميني به كمك تبليغات گسترده، قيمت هاي مناسب و رقابتي و همچنين خدمات پس از فروش پاسخگوي خود، توانسته است بخش بزرگي از بازار مصرف پكيج هاي گرمايشي در كشور را تصاحب نمايد
براي تعمير پكيج ايران رادياتور در ابتدا لازم است تا شما با مدل هاي مختلف اين برند آشنا شويد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۹:۴۰ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج بوتان

 


تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج بوتان ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج بوتان سرويس پكيج بوتان در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج بوتان شما را برطرف كنند.
بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج بوتان با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج بوتان را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۱:۱۳ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

مراحل نصب كولر گازي

 


معمولا مردم نصب كولرگازي اسپليت خود را به يك نصاب كولر گازي متخصص و حرفه اي در زمينه نصب سيستم اسپليت مي سپارند.

با اين حال اگر شما در كار نصب كولر گازي تجربه داريد، به تنهايي و سهولت ميتوانيد اين سيستم را نصب نماييد. هرچند هر كولرگازي اسپليت بسته به سازنده آن منحصر به فرداست، اما در اين مقاله يك دستورالعمل كلي براي نصب كولر گازي اسپليت ارائه شده است.

كولر گازي از دو قسمت تشكيل شده است كه به آنها يونيت داخلي و يونيت خارجي مي گوييم.

در اين مقاله ابتدا مراحل نصب كولر گازي را براي شما توضيح مي دهيم.در آخر هم نگاهي به هزينه هاي احتمالي نصب كولر گازي مي كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۷:۳۹ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)