tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمیر کولر گازی ایوولی

 


آشنایی با برند ایوولی:
برند و علامت تجاری ایوولی evvoli یکی از برند های جدید و خوب لوازم خانگی به ویژه کولر گازی می باشد، این نام تجاری توانسته با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در رقابت با سایر رقبا کم نیاورد، محصولات کولر ایوولی توانسته بخش مهمی از بازار را از آن خود کند.
کارخانه و شرکت ایتالیای-اماراتی این برند پیش تر با عرضه برند های جنرال مکس ، جنرال گلد و فوجی درجه کیفی خود را ثابت کرده است.
کولر گازی ایوولی مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با رعایت استانداردهای بین المللی به شیوه ای مدرن تولید و به بازار ارائه می گردد. بکارگیری فناوری های روز دنیا و سطح کیفیت بالا همچنین به دلیل تنوع در ظرفیت و قدرت هوادهی کولر گازی می توان در فضاهای مختلف به منظور تامین هوایی مطبوع مورد استفاده قرار داد. استفاده از قطعات و متریال اصلی در ساخت انواع مدل های کولر گازی ایوولی سبب افزایش دوام و کیفیت آنها شده است. کمپانی ایوولی با توجه به نیاز بازار در مدل های دیواری با راندمان و بازدهی بالا تولید و به بازار ارائه می نماید.

ایوولی چه محصولاتی تولید می کند ؟
ایوولی تا به امروز محصولات متعددی از جمله یخچال ، کولر گازی اسپلیت ، و تلویزیون را به بازار عرضه کرده و در هر زمینه موفقیت نسبی مشتریان را به دنبال داشته است.

کولر گازی های ایوولی:
کولرگازی های ایوولی در ظرفیت های 9000 الی 3000 هزار تولید و به بازار عرضه می شود. کمپرسور های بکار رفته در اسپلیت دیواری ایوولی از نوع روتاری T1 ویژه مناطق معتدل استفاده شده که به دلیل قدرت خنک کنندگی بالا با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارا می باشد. گاز مبرد بکار رفته از نوع R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان به تکنولوژی wifi اشاره نمود که با اتصال به موبایل می توان عملکرد دستگاه را تغییر و تنظیم نمود. با استفاده از فیلتر چندلایه تصفیه هوا از ورود گرد و غبار و آلاینده ها به داخل اتاق جلوگیری می نماید و به این ترتیب سبب بهبود کیفیت هوای تنفسی می گردد. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به عملکرد بی صدا، تایمر 24 ساعته، توزیع یکنواخت هوا، سرمادهی سریع، اینورتر دوگانه Dual Inverter اشاره نمود.

خدماتی که تهران سرویس به شما ارائه میدهد:
-نصب کولر گازی ایوولی
-سرویس کولر ازی ایوولی
-تعمیر کولر گازی ایوولی

نصب کولر گازی ایوولی:
اولین کاری که باید در اولین مرحله بعد از خریدن کولر گازی ایوولی انجام دهید پیدا کردن نصاب حرفه ای برای نصب کولر گازی است.در نظر داشته باشید برای نصب کول گازی ایوولی محلی را برای سرویس و تعمیر کولر گازی در نظر بگیرید تا در مواقع مورد نیاز دچار مشکل شوید.
تهران سرویس برای تمامی مناطق تهران در تمام روز هفته متخصص برای نصب کولر گازی ایوولی شما اعزام خواهد کرد.برای نصب کولر گازی ایوولی خود با تهران سرویس تماس حاصل نمایید.


سرویس کولر گازی ایوولی:
تهران سرویس همراه به شما درباره سرویس کولر گازی توصیه کرده و نکات مهمی را در این باره به شما متذکر شده است.بخاط داشت باشید با سرویس کولرگازی ایوولی خود همواره از هزینه های تعمیر کولر گازی رهایی یابید.

سرویس کولر گازیایوولی شامل
الف – سرویس پنل داخلی کولر گازی ایوولی
شستشوی فیلترها کولر گازی
سرویس بلوور کولر گازی
سرویس سنسور ها کولر گازی
سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)
ب – سرویس پنل خارجی کولر گازی ایوولی
سرویس یونیت خارجی شامل شست شوی کنداسور با کارواش مخصوص و بخارشو بررسی شارژ گاز، سالم بودن سیستم برقی و قطعات کنداسور است.

شارژ گاز کولر گازی ایوولی
داکت اسپیلت ایوولی یا کولر گازی ایوولی برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار شارژ گاز کولر گازی نداشتن خنکی کافی کولر شما می باشد.

چه زمانی دستگاه ما نیازبه شارژ گاز دارد:
قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.

مشکلات رایج در کولر گازی ایوولی:
-پریدن فیوز هنگام روشن شدن کولر گازی ایوولی
فن ها در حال کار کردن بوده ولی به صورت ناگهانی فیوز می پرد. در این صورت ممکن است مشکل از سیم پیچی ها و یا قفل شدن کمپرسور باشد و باید به وسیله یک تعمیر کار حرفه ای مشکل برطرف شود.

- باد گرم زدن کولر گازی ایوولی
اگر کولر گازی شما باد گرم می زند می تواند علت های زیادی داشته که در این قسمت به شرح مهم ترین آن ها می پردازیم.
✔ پنل داخلی نیاز به سرویس شدن دارد.
✔ فیلتر داخلی پنل کولر مسدود شده است.
✔ موتور فن و یا فن کولر گازی سوخته است.
✔ مقدار گاز کولر گازی کم شده است.
✔ کمپرسور کولر گازی خراب می باشد.
✔ ترموستات کولر گازی خراب شده است.
✔ مسیر لوله های کولر دچار شکستگی شده و یا مسدود می باشد.
✔ ریموت کولر گازی باید به طور صحیح تنظیم شود.
✔ و یا برد الکترونیکی آن خراب شده است.
✔ در مواقعی که با این مشکل مواجه شدید به شما پیشنهاد می کنیم از یک متخصص کمک بگیرید.

- نشتی آب هنگام خاموش بودن کولر گازی ایوولی
اگر فیلتر کولر شما کثیف شده باشد و یا خنک کننده دستگاه شما در حال اتمام باشد این امکان وجود دارد که کولر شما در هنگام کار کردن یخ بزند و پس از خاموش کردن دستگاه یخ ها ذوب شده و آب چکه می کند. در صورتی که با تمیز کردن فیلتر این مشکل حل نشد بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

-روشن نشدن کولر گازی ایوولی
در صورتی که کولر گازی شما روشن نمی شود یکی از مشکلات آن می تواند خرابی ترموستات و یا درست کالیبره نشدن آن باشد. برای تشخیص و رفع این مشکل بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

-روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی ایوولی
در برخی مواقع کولر گازی شما به صورت خودکار بدون آن که بر روی تایمی تنظیم کرده باشید، روشن و خاموش می شود. دلیل این مشکل می تواند اتصال در سیم پیچی ها باشد که برای رفع آن ابتدا باید سیم پیچی ها را بررسی کرده و سیمی که دچار اتصالی شده را بیابید و آن را تعویض نمایید.

- خاموش نشدن کولر گازی ایوولی
در صورتی که کولر گازی شما خاموش نمی شود ممکن است سنسور از جای خود خارج شده باشد و باید آن را در جای مشخص خود قرار دهید. اگر سنسور در جای خود قرار داشت، ممکن است مشکل از کنترل های الکترونیکی و یا ترموستات کولر شما باشد و با توجه به حساسیت این قطعات باید تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید.

- صدای غیر معمول کولر گازی ایوولی
در صورتی که کولر شما دچار صداهای غیر معمول شد و یا لرزش داشت، می تواند مشکل از یوتیت خارجی، یونیت داخلی و یا کندانسور باشد که برای رفع این مشکل، لازم است پنل و یا کندانسور را تعمیر و یا تعویض نمایید.

- برفک زدن روی کولر گازی ایوولی
در صورت مشاهده برفک بر روی لوله های کندانسور و یا دستگاه، می تواند مشکل کثیف بودن فیلترها و یا کاهش مقدار شارژ گاز دستگاه باشد و برای رفع آن باید ابتدا فیلترها را از آلودگی ها پاک کرده و در صورتی که مشکل همچنان پا برجا بود، مشکل جدی تر بوده و باید از یک متخصص کمک بگیرید.

- کار نکردن فن خارجی کولر گازی ایوولی
در صورتی که فن خارجی کولر شما نمی چرخد، ابتدا فیوز و جعبه برق را بررسی کرده و در صورتی که مشکلی نداشت، فن را به وسیله یک تکه چوب تکان داده تا فن شما شروع به کار کند. در صورتی که همچنان مشکل حل نشد، کولر را خاموش کرده و با یک تعمیر کار تماس بگیرید زیرا در صورت کار کردن کولر ممکن است کمپرسور کولر شما بسوزد.

- کار نکردن فن داخلی کولر گازی ایوولی
چنانچه فن داخلی کولر شما از کار افتاده باشد ممکن است چیزی در فن شما گیر کرده و باید آن را برطرف نمایید. در صورتی که با تمیزی فن و فیلتر مشکل برطرف نشد، مسیر خنک کننده و کویل اوپراتور دچار یخ زدگی شده باشد وباید صبر کنید تا یخ ها کاملا آب شده و سپس فن را چک کنید و در صورتی که مشکل همچنان پا برجا بود می تواند موتور دستگاه و یا تسمه های داخلی آن دچار مشکل شده باشد و باید به یک متخصص ارجاع داده شود.

- نشتی آب بیرونی کولر گازی ایوولی
در صورتی که نشت آب از قسمت بیرونی کولر گازی رخ دهد ممکن است فیلترها کثیف شده و باید آن را از دستگاه جدا کرده و به طور دقیق آن را تمیز نمایید.

- کار کرد دستگاه بیرونی در هنگام خاموش شدن کولر گازی ایوولی
در صورتی که شما کولر گازی خود را خاموش کرده اید ولی سیستم بیرونی همچنان در حال کار کردن است این امکان وجود دارد که رله فرمان کمپرسور دچار اتصالی شده باشد و لازم است اتصالی را برطرف کرده و در صورت عدم امکان آن را تعویض نمایید.

- نشتی آب داخلی کولر گازی ایوولی
در صورتی که کولر گازی شما از داخل شروع به ریزش آب کرد، می تواند مشکل مسدود شدن لوله های آب ورودی باشد که برای رفع آن باید مشکل را برطرف کرده و راه آب را باز نمایید. در صورتی که مشکل برطرف نشد امکان دارد لوله ها پوسیده شده و نیاز به تعویض دارد.

- سرد نبودن باد کولر گازی ایوولی
خنک نبودن باد کولر گازی می تواند دلایل متعددی داشته باشد که از جمله رایج ترین آن ها، تنظیم نبودن کولر می باشد و نیاز است آن را به وسیله ریموت کولر تنطیم نمایید.از دیگر دلایل سرد نبودن باد کولر گازی، کثیفی پنل داخل کولر می باشد و نیاز است تا آن را به صورت کامل تمیز نمایید. به طور خلاصه کولر گازی از آن دسته لوازمی است که باید مرتب سرویس شود تا از بروز مشکل جلوگیری کرده و باعث بهبود عملکرد آن شود.

- کار نکردن دور تند کولر گازی ایوولی
اگر کولر گازی شما روی دور کند کار می کند ولی روی دور تند قادر به کار کردن نمی باشد، می تواند کلید دور تند کولر دچار مشکل شده باشد و باید تعویض شود و یا رابط بین دور تند و کلید آن دچار اتصالی شده باشد.

-اتاق شما به هوای دلخواه رسیده ولی خاموش نمی شود
در صورتی که هوای اتاق از خنکای دلخواه شما فرا تر رفته است ممکن است ترموستور از جای خود خارج شده و لازم است آن را بر سر جای خود قرار دهید در غیر این صورت خراب شده و باید آن را تعویض کنید. از دیگر دلایل این مشکل، می تواند عدم تنظیم صحیح تایمر کولر شما باشد و نیاز است آن را مطابق با دفترچه راهنما تنظیم نمایید.

- خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
در صورتی که کولر گازی شما به طور ناگهانی خاموش شود ممکن است ترموستات کولر دچار مشکل شده باشد و برای رفع آن باید ترموستات را تعویض نمایید. از علت های دیگر خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، خرابی برد می باشد. در صورتی که برد شما دچار مشکل شده باشد بهتر است تعمیر و یا تعویض آن را به یک متخصص بسپارید.

تعمیر کولر گازی ایوولی:
اگر سرویس کولر گازی شما به صورت مرتب انجام نشود ممکن است دچار خرابی قطعه شوید و آنگاه است که به یک تعمیرکار متخصص نیاز پیدا خواهید کرد.تهران سرویس برای تمامی دستگاه های ایوولی شما در سراسر تهران در کمتر از یک ساعت نیرو اعزام خواهد کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۴:۳۳ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)