tehranservic tehranservic .

tehranservic

ارورهاي پكيج لورچ

پكيج لورچ از جمله برندهاي ايراني مي‌باشد كه در چندين سال اخير در بازار ايران توانسته جايگاه خوبي را به خود اختصاص دهد. شركت صنعتي لورچ در زمينه توليد محصولاتي مانند پكيج لورچ و آبگرمكن هاي ديواري توانسته بسيار قوي عمل كند و محصولات با كيفيت لورچ در بازارهاي سراسر ايران توانسته جايگاه خوبي داشته باشد.خطاهاي پكيچ لورچ متنوع بوده كه هر كدام از آنها با حروف و شماره هاي منحصر به فرد مشخص مي شوند.مجموعه تهران سرويس سعي در آن داشته تا در اين مقاله تمام ارور هاي پكيج لورچ را به شما معرفي كند.قدم اول در تعمير پكيج لورچ شناسايي دقيق كد خطا و سعي در رفع آن است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۲۷ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج لورچ در تهران

 


در زمينه توليد سيستم هاي گرمايشي فعاليت گسترده اي دارد. اين گروه توليدي با نيم قرن سابقه و حضور موفق در اين عرصه توانسته سهم قابل توجهي از بازار ايران را به خود اختصاص دهد. شركت لورچ در سال 1357 شمسي (1981 ميلادي) در شهر اصفهان شروع به فعاليت نمود. محصولات اين شركت به دليل كيفيت بسيار بالا و طراحي منحصر بفرد جز برندهاي مطرح بشمار مي آيند. گروه صنعتي لورچ پكيج ديواري طبق استانداردهاي ملي و بين المللي توليد و به بازار ارائه مي نمايد. اين گروه توليدي همواره سعي دارد با توجه به نياز بازار و سليقه ي مشتريان هر سال به سبد كالايي توليدات خود بيافزايد و جهت خدمت به هموطنان محصولاتي با كيفيت ارائه دهد. اين گروه توليدي با بهره گيري از دانش فني روز و بكارگيري جديدترين و پيشرفته ترين ماشين آلات در خط توليد همواره پكيج ديواري با كيفيت و كارايي بسيار بالا قابل مقايسه با نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي توليد و عرضه مي نمايد.
تعمير پكيج لورچ خود را به متخصصان تهران سرويس بسپاريد.

تعمير پكيج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرويس آنلاين
اعزام نيرو در كمتر از يك ساعت
شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مركز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۴:۲۳ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

نحوه تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي

امروزه با وجود تحريم ها و كمبود كالاي اصلي مصرف كنندگان براي خريد كالاي اصلي و با كيفيت دچار مشكل شده اند .يكي از اين وسايل كه به مقدار بسيار زيادي كالاي قاچاق و بي كيفيت از ان وارد كشور شده و چه بسا بسياري ز انها تقلبي باشد كولر گازي است.در اين مقاله ميخواهيم تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي را آموزش دهيم با تهران سرويس همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۶:۲۹ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج گلديران

 


 


پكيج پركاربرد ترين وسيله ي گرمايشي است ، كه امروزه در كشور ما مورد استفاده قرار ميگيرد.برند گلديران نيز يكي از برند هاي معروف است كه در بازار سهم عظيمي از خريد كاربران را به خود اختصاص داده است.در ادامه اين مقاله ميخواهيم با اين برند و نحوه تعمير پكيج گلديران بيشتر آشنا شويم.

تاريخچه شركت گلديران:
پكيج ديواري گلدايران در اواخر دهه ي 1380 به سفارش شركت گلدايران كه نماينده رسمي لوازم خانگي، صوتي و تصويري، محصولات تهويه مطبوع خانگي و …شركت ال‌ جي در ايران مي باشد توليد گرديد. پكيج ديواري گلدايران با استفاده از قطعات اروپايي در كنار بهره مندي از طراحي انگليسي توليد مي شود.
بطور كلي پكيج هاي ال جي با طراحي و تكنولوژي انگلستان، مجهز به قطعات اروپايي هستند و در دو مدل Pioneer و Prestige توليد و عرضه مي شوند.
پكيج ديواري گلديران در ظرفيت 24000 و 28000 با نام تجاري پرستيژ به صورت كنترل ديجيتال و در ظرفيت 26000 و 30000 با مدل تجاري پايونير به صورت كنترلي آنالوگ توليد و عرضه مي شود.براي محاسبه ظرفيت پكيج ديواري مورد نياز گلديران بايد به شرايط آب و هوايي و نوع كاربري و سازه و متراژ ساختمان توجه نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۱۴ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تفاوت اسپلت با كولر گازي

در صورتي كه قصد خريد كولر گازي را داشته ايد احتمالا براي شما نيز اين سوال پيش آمده است كه اسپيلت بهتر است يا كولر گازي. تفاوت اسپيلت با كولر گازي شامل موارد متعددي مي شود. در اين مطلب تهران سرويس فرق اسپيلت با كولر گازي را بيان ميكند.

تفاوت كولر گازي و اسپليت
عبارت اسپليت از لحاظ لغوي به معناي دوبخشي و يا دو تكه است و به همين جهت نيز استفاده از اين عبارت در خصوص كولرهاي گازي يك تكه مانند كولرگازي پنجره اي و يا كولرگازي ايستاده و همچنين كولرگازي پرتابل، صحيح نيست. به عبارتي ديگر از واژه اسپليت تنها در مورد كولرهاي گازي دو تكه ميتوان استفاده كرد. منظور از دو تكه بودن كولرگازي اين است كه كولر، از دو قسمت يونيت داخلي (قسمتي كه در داخل خانه قرار مي گيرد) و يونيت خارجي (قسمتي كه در خارج از خانه قرار مي گيرد) تشكيل شده باشد. در اين صورت مي توان هم از عبارت كولرگازي استفاده كرد و هم از عبارت اسپليت. اگر از ديد كلي به موضوع بنگريم، متوجه مي شويم عبارت كولرگازي دامنه بيشتري را در بر مي گيرد اما واژه اسپليت تنها در مواردي كاربرد دارد كه كولر از دو قسمت تشكيل شده باشد.عمدتا آنچه كه باعث تفاوت بين كولر گازي ها مي شود، نوع كاربرد آن ها در محيط است. در برخي از محيط ها امكان استفاده از كولر گازي اسپليت يا دوتكه وجود ندارد به همين دليل بايد از انواع ديگر كولر گازي مانند كولر گازي ايستاده، قابل حمل و يا پنجره اي استفاده كرد.
انواع اسپليت
كولر گازي‌ها در مدل‌هاي زيادي طراحي شده اند چه بسا كه هر كمپاني نيز با توجه به استراتژي كه براي طراحي و ساخت اين دستگاه پياده سازي كرده است، خود كمپاني نيز در مدل‌هاي مختلف با طرح‌هاي زيبا كولرهاي گازي مدل اسپليت را روانه بازار كرده اند.
انواع كولرهاي گازي اسپليت كه بسيار در نگاه مردم پر استفاده بوده اند عبارتند از:
Multi Split
داكت Split
مدل پرتال
پنجره اي
مدل ايستاده
سقفي و زميني
مزاياي كولر گازي اسپليت
بازده انرژي بيشتر
سيستم هاي مركزي انرژي زيادي را از طريق كانال ها از دست مي دهند و نشتي كانال ها مي تواند باعث شود تا 30 درصد انرژي اتلاف شود. وقتي از لوله ها و كانال هاي عايق بندي نشده و در شرايط نامناسب نصب استفاده مي كنيد، اين امر باعث بروز مشكلات كارايي انرژي مي شود. از آنجايي كه سيستم هاي اسپليت بدون داكت طراحي شده اند، صرفه جويي در انرژي را افزايش مي دهند.
ديزاين و طراحي مناسب
از آنجايي كه سيستم هاي كولر گازي اسپليت از دو بخش يونيت داخلي و يونيت بيروني تشكيل شده اند، انعطاف پذيري بيشتري در طراحي يونيت داخلي دارند و امروزه با ظاهر زيبايي كه دارند، نسبت به ساير كولر گازي ها نماي مناسبي در فضاي خانه دارند.
پخش هوا :
اسپيلت ها معمولا پخش هواي بهتري دارند و به طور يكنواختي كل محيط را خنك مي كنند. در حالي كه كولر هاي گازي پرتابل در صورت وجود مانع در برابرشان نمي توانند محيط را به صورت يكنواخت خنك كنند.از آن جا كه اسپيلت ها عموما بالاي ديوار نصب مي شوند ، اين امتياز را دارند كه در جلوي مكان نصبشان مانع خاصي وجود ندارد.
سروصداي بسيار كم
يونيت داخلي كولر گازي اسپليت مي تواند تا 19 دسي بل بي صدا كار كند كه اين به شكل قابل توجهي آرام تر از كولر گازي از نوع پنجره اي است.
سرعت خنك سازي بيشتر
كولر گازي ها اسپليت در مدت زمان بسيار كمتري نسبت به ساير كولر ها فضا را خنك مي كنند.
تعمير و نگهداري ساده تر
كولر اسپليت داراي فيلترهاي قابل شستشو هستند كه فقط به تميز كردن منظم معمول نياز دارند. فيلتر ها به راحتي تميز مي شوند و براي انجام اين كار نياز به تماس با يك متخصص نداريد. شما مي توانيد با خواندن مقاله “چگونه فيلتر كولر گازي را تميز كنيم” به راحتي اقدام به شستن فيلترهاي هواي كولر خود كنيد. از طرفي يونيت بيروني به شكلي طراحي شده است كه هنگام تعمير يا سرويس، دسترسي به آن آسان است.
ظرفيت گرمايشي
در كنار قابليت خنك كنندگي، بسياري از مدل هاي كولر گازي اسپليت داراي قابليت گرمايشي نيز هستند. بنابراين به شما اين امكان را مي دهند كه با تغيير فصل به خوبي از آن استفاده نماييد.

منبع:www.tehranservic.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۴:۱۶ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

بهترين مدل پكيج ايران رادياتور

برند ايران رادياتور را شايد به جرات بتوان نام آشناترين و معتبرترين برند در حيطه طراحي و توليد لوازم و تجهيزات گرمايشي قلمداد كرد كه از جمله توليدكنندگان بهترين پكيج ديواري محسوب مي‌شود. پكيج‌هاي ايران رادياتور در انواع پكيج‌هاي ديواري و زميني و چگالشي به بازار عرضه مي‌شوند و به لحاظ كيفيت و كارايي در سطح قابل قبولي قرار دارند. با وجود مكانيسم‌هاي قابل اعتنايي كه اين كمپاني براي محصولات خود در نظر گرفته است،
انواع مدل‌هاي Z و K و BM را مي‌توان در ليست محصولات اين كارخانه ديد كه از محبوبيت بالايي برخوردارند. ظرفيت پكيج‌هاي ايران رادياتور از ۲۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ كيلوكالري متغير است و اين شركت محصولات خود را با ضمانت نامه دو ساله عرضه مي‌كند.
نوع (تك مبدل گرمايشي يا دو مبدل گرمايشي) سيستم تك مبدل در پكيج ايران رادياتور، تنها داراي يك مبدل براي گرمايش آب است و همان تك مبدل وظيفه تامين آب گرم مصرفي و آب گرم شوفاژها را بر عهده دارد. در هر دو مدل از پكيج ديواري ايران رادياتور، الويت اول در گرم كردن آب گرم مصرفي است. اما پكيج هاي ايران رادياتور دو مبدله علاوه بر مبدل براي گرم كردن آب گرم مورد نياز رادياتورها، يك مبدل صفحه اي هم دارد. مبدل شعله اي براي گرم كردن محيط استفاده مي شود و مبدل صفحه اي براي تامين آب گرم مصرفي مورد استفاده قرار مي گيرد. از مزاياي پكيج دو مبدل توليد آب گرم مصرفي يكنواخت و از مزاياي پكيج آب گرم تك مبدل، استهلاك كمتر دستگاه است.
هدف از اين مقاله معرفي بهترين مدل پكيج ايران رادياتور از نظر شما مصرف كنندگان محتر اين برند ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۸:۲۸ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج ايساتيس در تهران

 


پكيج ايساتيس برندي نام آشنا در سيستم هاي گرمايشي است ،كه از كيفيت بسيار بالا و محبوبيت زيادي برخوردار است.اما اين موضوع باعث كاهش تقاضا براي خدمات تعمير و سرويس پكيج ايساتيس نشده چرا كه هر وسيله ي مصرفي بعد از مدت زماني نياز به تعمير و سرويس پيدا خواهد كرد.
در اين مقاله به تعمير پكيج ايساتيس و نحوه سرويس و نگهداري از اين وسيله ميپردازيم تا هزينه هاي شما عزيزان را تا مبلغ قابل توجهي كاهش دهيم.

تعمير پكيج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرويس آنلاين
اعزام نيرو در كمتر از يك ساعت
شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مركز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۴۷ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد كولر گازي

 


امروزه يكي از وسايل ضروري كه بايد داخل هر خانه اي باشد، سيستم سرمايشي است. از ميان انواع كولر ها به صرفه ترين شان، كولر گازي مي باشد كه هزينه نگه داري كمتري دارد و اصلا آب مصرف نميكند. حتي با پيشرفت تكنولوژي كولر گازي هاي جديد به بازار آمده اند كه مصرف برق آنها بسيار كم مي باشد تا جايي كه برخي از مدل هاي كولر گازي با برق شهري تغذيه مي شوند كه ميتوان به پريز برق منزل آنها را وصل كرد. به همين جهت در اين مقاله به راهنماي خريد كولر گازي پرداخته ايم و انواع آن را براي شما گرد آوري كرده ايم.


راهنماي خريد انواع كولر گازي
كولرهاي گازي به سه نوع كلي تقسيم مي‌شوند: كولر اسپليت، كولر پنجره اي و كولرهاي ايستاده. البته مدل هاي ديگري با ساختارهاي خاص هم وجود دارند.

اما از آنجايي كه تنها از اين سه مدل در مصارف خانگي و اداري استفاده مي‌شود تنها به اين سه مدل پرداخته ايم. هر كدام از اين سه مدل مزايا و معايبي دارند كه باعث مي‌شود براي عده اي جذاب و براي سايرين فاقد جذابيت باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۱۵ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي دوو

برندي كه امروز دباره آن صحبت ميكنيم يكي از برندهاي معروف پر طرفدار و شناخته شده در ايران است.
دوو اين برند نام آشنا كه در صنعت كولر گازي نيز به خوبي درخشيده است.تعمير كولر گازي دوو بحث مورد نظر در اين مقاله است.تهران سرويس را دنبال كنيد تا با اين برند بيشتر آشنا شويد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۷:۵۵ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي بوش

امروز قصد داريم به تعمير كولر گازي بوش بپردازم ،اين برند نام آشنا كه هرگاه نامش از طرف فروشنده به گوش ما ميرسد با خيالي آسود آن را انتخاب ميكنيم.
با ما همراه اشيد تا شما را با اين برند و كولر گازي هاي توليد شده از اين برند بيشتر آشنا كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۰:۱۱ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)