tehranservic tehranservic .

tehranservic

راهنماي خريد پكيج

با پيشرفت تكنولوژي و پيشرفت چشم گير سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي تحولي عظيم در سيستم هاي گرمايشي بوجود آمد و باعث شد پكيج هاي ديواري و زميني جايگزين مناسب و كم هزينه براي موتور خانه هاي قديمي و بخاري هاي گازي باشد .
مقاله امروز تهران سرويس راهنماي خريد پكيج است تا شما را براي خريد بهترين پكيج ياري دهد ، با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۲:۳۷ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

جمع كردن گاز كولر گازي

در هنگام جابه جايي كولر گازي و انتقال آن به مكان جديد يكي از مواردي كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد جمع كردن گاز كولر گازي است .در اين مقاله ميخواهيم به طريقه جمع كردن گاز كولر گازي بپردازيم ،با تهران سرويس همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۱:۴۴ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت آبريزش پكيج ديواري چيست؟

يكي از مشكلات رايج در استفاده از پكيج ديواري كه كارشناسان تهران سرويس در تماس با مشتريان عزيز متوجه بروز آن شده اند آبريزش پكيج ديواري است.
پكيج كه علاوه بر گرمايش منزل وظيفه گرم كردن آب مصرفي منزل را نيز به عهده دارد، ممكن است دچار آبريزش شود كه در اين مقاله ميخواهيم علت آبريزش پكيج ديواري را باهم بررسي كنبم و تا جاي ممكن از بروز اين اتقاف جلوگيري كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۶:۰۵ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد پكيج

با پيشرفت تكنولوژي و پيشرفت چشم گير سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي تحولي عظيم در سيستم هاي گرمايشي بوجود آمد و باعث شد پكيج هاي ديواري و زميني جايگزين مناسب و كم هزينه براي موتور خانه هاي قديمي و بخاري هاي گازي باشد .
مقاله امروز تهران سرويس راهنماي خريد پكيج است تا شما را براي خريد بهترين پكيج ياري دهد ، با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۸:۴۲ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج در سراسر تهران

 


با جايگزين شدن پكيج به جاي وسايل گرمايشي منسوخ شده نصب پكيج يكي از خدمات پردرخواست در فصل زمستان است.به جرات مي توان گفت كه يكي از فاكتور هاي مهم در طول عمر و كارايي پكيج ها، محلي است كه اقدام به نصب پكيج ميكنيم.زيرا اگر پكيج در شرايط محيطي مناسب نباشد، علاوه بر اينكه طول عمر پاييني خواهد داشت، مي تواند حادثه ساز باشد.

بنابراين انتخاب محل مناسب و نصب استاندارد و اصولي يكي از گزينه ها اصلي مي باشد كه بهتر است توسط متخصص و افراد با تجربه صورت گيرد.نصب اصولي پكيج علاوه بر اطمينان، از هزينه ها تعمير پكيج و هم سرويس پكيج مي كاهد.

براي مثال اگر نصب پكيج هاي ديواري در محيطي بسته انجام شوند و هواي كافي وجود نداشته باشد، نميتواند گاز منوكسيد كربن را به خوبي دفع كند و در نتيجه باعث مي شود كه جان افراد به خطر بيافتد.نصب پكيج يك كار كاملا تخصصي است. بالا رفتن استانداردهاي ساختمان‌سازي و نياز به مستقل شدن سيستم گرمايشي خانه‌ها باعث افزايش در خواست براي نصب پكيج شده است. در اين مقاله قصد داريم درباره تعمير پكيج بيشتر باهم صحبت كنيم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۵۰ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

فلوسوئيچ پكيج

 


 


فلوسوئيچ پكيج چيست؟اين قطعه تاييد مي كند كه ميزان جريان آب يا گازي كه بايد در دستگاه عبور كند، در حد تعيين شده و استاندارد خود است.همچنين مي تواند از طريق باز يا بسته شده خود، تنظيمات جريان آب يا گاز در درون سيستم را تنظيم كند.

فلومتر پكيج چيست؟فلومتر پكيج كه بيشتر به نام دبي سنج معروف است؛ وظيفه ي اندازه‌گيري آب گرم مصرفي در دستگاه‌هاي خانگي مانند سيستم پكيج و آبگرمكن را دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۴:۰۸ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

كاهش برق مصرفي كولر گازي

شايد شما هم جز افرادي باشيد كه تمايل به استفاده از كولر گازي داشته باشيد ولي از هزينه هاي آن هراس داريد.در اين مقاله ميخواهيم به شما راهكار هاي كاهش برق مصرفي كولر گازي را بيان كنيم، با تهران سرويس همراه شويد.
كولر گازي امروزه به پرطرفدارترين وسيله تهويه هوا مبدل شده است.اما هنوز بسياري از ما بخاطر هزينه هاي برق مصرفي به سراغ اين دستگاه نميرويم،اما آيا ميدانستيد كه امروزه ميتوان از هزينه برق مصرفي توسط اين دستگاه بكاهيم؟!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۵:۱۱ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

معرفي كولر هاي گازي كم مصرف

كم مصرف ترين كولر هاي گازي

كولر گازي و اسپيلت همواره يكي از برترين لوازم خانگي و مهم ترين عنصر براي آرامش اعضاي خانواده ها و كاركنان در محيط هاي كاري است؛ بنابراين انتخاب برند و مدل مناسبي از كولر گازي همواره مي تواند مهمترين انتخاب در خريد اين كالا باشد.
قدم گذاشتن به يك اتاق خنك با هواي تازه پس از گذراندن يك روز طولاني در هواي گرم مردادماه به‌راستي لذت فراواني دارد. همه ما اين احساس را دوست داريم بااين‌حال قيمت انرژي هر سال بالاتر مي‌رود و نياز به كولرگازي كم‌مصرف بيش از گذشته احساس مي‌شود.
مهم‌ترين موضوعي كه خريداران را هنگام خريد كولر گازي دچار شك و ترديد مي كند اين است كه از ميان ده‌ها مارك و برند، كدام يك را انتخاب كنند كه به نفعشان باشد.
در اين مقاله مي خواهم شما را با بهترين كولر گازي ها كه در ايران جز موفق ترين ها و پر فروش ترين برندها هستند آشنا كنيم.
نصب كولر گازي تعميرات كولر گازي و سرويس كولر گازي خود را به متخصصين تهران سرويس بسپاريد

در اين مقاله به معرفي كولرهاي گازي كم مصرف ميپردازيم

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۰:۲۶ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

بهترين مدل پكيج بوتان

 


پكيج ديواري بوتان:
 

گروه صنعتي بوتان از سال ۱۳۷۲ توليد پكيج ديواري بوتان را به عنوان اولين توليد كننده در ايران آغاز نمود. در سال ۱۳۸۰ قرار داد همكاري براي مونتاژ قطعات پكيج بوتان را با شركت ايتاليايي ريللو منعقد كرد. در اين سال ها با توجه به جديد بودن پكيج ديواري در ايران بوتان توانست به خوبي پكيج ديواري بوتان را معرفي نمايد به صورتي كه در بسياري از واحد هاي نوساز ديگر تنها از اين دستگاه استفاده مي شد. در سال هاي بعد همگام با اروپا پكيج بوتان تغييرات زيادي را داشت و توانسته در ايران به روز ترين و پيشرفته ترين پكيج ديواري را توليد نمايد. پكيج ديواري بوتان در مدل هاي فندار و مجهز به دو مبدل حرارتي مي باشند. در زير مي توانيد تمام پكيج ديواري توليد شده توسط بوتان را ملاحظه نماييد و با كليك بر روي هر كدام از پكيج بوتان اطلاعات اختصاصي آن را دريافت نماييد.پكيج ديواري بوتان داراي 2سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش مي باشد,
در اين مقاله ميخواهيم بهترين مدل پكيج بوتان از نظر شما مصرف كنندگان محترم اين برند معرفي نماييم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۴۴ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي پاكشوما

برندي كه امروز درباره آن صحبت ميكنيم يكي از برندهاي معروف پر طرفدار و شناخته شده در ايران است.
پاكشوما برندي ايراني با سابقه درخشان در توليد لوازم خانگي كه امروزه توليد كولر گازي نيز به خوبي عمل كرده است .تعمير كولر گازي پاكشوما بحث مورد نظر در اين مقاله است.تهران سرويس را دنبال كنيد تا با اين برند بيشتر آشنا شويد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۳۸ توسط:a.ahmadi موضوع: نظرات (0)